zaterdag 28 juni 2003

DE DAG DAARNA

Wat die revoluties betreft: Niels moet echt heel goed uit gaan kijken. Ik gooi het roer om tot het hem duizelt, let maar eens op.

De Nymph-zomerborrel was mooi, fijn, aangenaam en vooral heel, heel goed. Het was een borrel die ertoe deed, om het zo eens te zeggen, met een mooi ingetogen presentatie van Martien en interessante voordrachten van jonge literaire helden. Naakte Meisjes waren er niet, wat Niels ook beweert (hoewel ik er uren later tot mijn schrik alsnog een aantrof in Perdu), maar wel waren de Mooie Jonge Letterenmensen in groten getale komen opdraven. Voor het eerst in tijden zijn er ook foto's van onze schrijvers en het publiek gemaakt. Geen digitaal gepruts, want op deze site kunnen we toch geen plaatjes zetten. Omdat alleen tekst ook Heel Stoer is.

Het werd erg laat vannacht, dat wel, en er kwam misschien meer drank aan te pas dan goed voor me was. Toen Martien en ik op The 2 Live Crew en The Bee Gees dansten, was het eigenlijk tijd eens huiswaarts te gaan. Daarna viel ik nog over wat stoelen heen en voerde ik gesprekken die ik me nu nog wel herinner, al heb ik geen idee meer met wie. Dat deugt niet. Uit al die gesprekken maak ik ook nog op dat ik twee stopwoorden heb opgelopen, te weten immers en geweldig. Ik ga me erop toeleggen die woorden uit mijn zinnen te bannen. Dat gaat immers niet langer.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten