dinsdag 8 juli 2003

Jonge Hippe Mensen

Vince, ik heb al jaren gezegd dat 24 geniaal is. Mijn prachtvriendin is er nota bene op afgestudeerd. Inmiddels heb ik ook de tweede serie gezien, en ik kan je vertellen - nog meer waanzin staat je te wachten.

Nu we het toch over kwaliteitstelevisie hebben, of in ieder geval film in dit geval, ik raad iedereen My Little Eye aan. Alles wat Toby Litt wilde maar niet kon. Huiveringwekkende Britse Horror van de bovenste plank. Verontrustend ook, vooral als je special-edition-dvd huurt, waarop erg fijne extra's staan.

Overigens, voor alle Stoere Gasten en Mooie Meisjes die hier rondhangen, ik zit niet in Kualalumpur, noch in Liberia. Ik zou bijna willen zeggen dat de plaats waar ik momenteel ben niet eens op de kaart staat, mocht het niet voor de als Grieken vermomde Amerikanen zijn. Intens volk, zoveel kan ik je vertellen, zeker als ze met een gloednieuwe TEC-uzi in de hand de wei in mogen.

Ondertussen ook gelezen: Harry Potter V. Al een tijd uit, maar ik weet wel te melden dat het minder spectaculaire voorvallen bevat dan voorgaand boek. Nog erger: als Rowling dit tempo vol houdt; dan ben ik 32 als de hele serie eindelijk eens klaar is. Oef.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten