donderdag 10 juli 2003

That's it, sir, you're leaving

Phew, for a minute there I lost myself... Neen, Radiohead op je diskman kan geen kwaad in deze tijden. Wat wel kwaad kan: vliegende mieren. Niets verafschuw ik zo als vliegende mieren. Niets vrees ik zo als vliegende mieren. De deuren en ramen zijn welzeker gesloten nu. Er komt geen insect meer in. Intussen zit ik hier Niels' en mijn webdagboek bij te houden, plichtsgetrouw als ik ben. Vanmiddag was er een lunchafspraak met de jonge dichter Jan S. Ook werd me vandaag een Nederlands/Duitse bloemlezing cadeau gedaan. En de treinreis was broeieriger dan ik hebben kan. Triviale feiten waar de lezer niets aan heeft. Genoeg dus voor nu.

Als Niels eindelijk eens terug is van zijn zomerkamp in de Hamptons, praten we verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten