donderdag 10 juli 2003

Wat je al niet tegen komt

Memories of a Geisha. Van een zekere Golden. Arthur volgens mij. Mijn god, wat een Vassallucci-boek! Zo'n briljante Harvard-student. Moeten we die niet gewoon dood stenigen?Ik zweer dat deze roman een Oprah-boek is geweest. Vreselijk. Maar Reve gaat soms, heel soms vervelen. En dan, als de tas leeg is? Ik heb mijzelve bezig gehouden met fantastische invallen voor mijn nieuwste bestseller Muziek Uit Openstaande Ramen, maar eens stopt het net natuurlijk.

Maar goed. Wat Vincent vergeet te vertellen over zijn geniale verhalenbundel is het feit dat er tevens een Prachtverhaal mijner hand in staat. Het is natuurlijk Het Beste Verhaal Ooit Verschenen Tot Nu Toe, dat snappen jullie. Dus snel naar de boekhandel ter zijner tijd.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten