donderdag 28 augustus 2003

ELSIE IS EEN INGENIEUR!

Iedereen bedankt voor het branden van kaarsen! Het heeft geholpen, dat mag gezegd worden. Elsie is een ingenieur! Alles ging goed, alles zat mee, en de rest van de dag vieren we dat ze afgestudeerd is. We zijn er nu even twee uur tussenuit geknepen, onder andere zodat ik jullie het goede nieuws kan melden op de site, maar straks gaan we de stad weer in om daar argeloze voorbijgangers van vreugde om de hals te vliegen.

Morgen begint Els met het weggooien van oud studiemateriaal. Zo is ze dan ook wel weer.

Reagerend op Niels' bericht (zie ook de comments op dat bericht): ik zei hem ooit dat ik drie bands het hele decennium heb gevolgd (R.E.M., Blur, Pearl Jam). Ik wilde daar niet iets 'algemeen geldends' mee beweren, alsof iedereen het met me eens zou moeten zijn (hoewel, waarom ook niet?). En wie denkt dat ik me slechts met de vier bands heb beziggehouden die Niels daar noemt, heeft een verkeerd beeld van me. Maar verkeerde beelden, wie heeft ze niet.

Ik zie overigens ook dat Niels bio's van hem en mij op de site heeft geplaatst. Heel, heel goed. Is het iemand al opgevallen dat we gisteren ons bezoekersaantalrecord hebben verbroken? Meer dan 160 bezoekers! Het heeft vast van doen met de nieuwe kleuren op de site.

Ten slotte dan, want Elsie en ik hebben nog genoeg te doen natuurlijk, wat van mijn favorieten van onderstaande R.E.M.-platen:

Automatic for the People (1992): Find the River / Drive / Nightswimming
Monster (1994): You / I Don't Sleep I Dream / Crush With Eyeliner
New Adventures in Hi-Fi (1996): E-Bow The Letter / Electrolite / Leave
Up (1998): At My Most Beautiful / Lotus / Daysleeper

Volgende keer Blur. Zo is het.

Elsie is een ingenieur!

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten