zaterdag 30 augustus 2003

PARTY PEOPLE

Gisteravond waren Niels en ik te vinden op het jaarlijkse Prometheus-auteursfeest. We waren goedgeluimd. In die zin dat we ook aardig deden tegen mensen die we normaal het boze oog zouden geven. Het was ook de avond waarop De verhuizing dan officieel werd 'gepresenteerd'. Dat wil zeggen, de boeken lagen bij de receptie. Als je het pand verliet, kon je er een meenemen. Of twee. Of drie. Niemand die daar toezicht op hield, volgens mij.

Het barstte er overigens van de lookalikes. We zagen er iemand die op Boris Dittrich leek, een namaak-Fleur van MTV, het evenbeeld van Arendo Joustra (wie?), en extreem goed gelijkende en in scherp gesneden pakken gestoken versies van John Cusack en Robbie Williams.

Hadden we drie dagen geleden nog een bezoekersrecord hier, vandaag stevent deze site op een dieptepunt af. We hadden er gisteren wellicht wat meer over moeten praten op het grote feest, maar het kwam er niet van.

Vanmorgen heb ik zowaar moeten lachen toen ik Nol weer eens op RTL4 zag liegen alsof zijn leven ervan afhing. Is het jullie ook al opgevallen dat die man het woord 'kindjes' uitspreekt als 'kendjes'? Wat zit daarachter?

Later deze week zal ik op deze site nog eens onbeschaamd reclame maken voor De verhuizing. Ik stop pas als jullie eerste positieve reacties binnen zijn.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten