dinsdag 12 augustus 2003

Stilletjes, niet?

De nieuwe teksten laten langer op zich wachten. Vincent en ik Hebben Het Hels Druk. Ondertussen kun je je wellicht vermaken met de oudere teksten in de archives. Of begin een discussie met een willekeurig iemand, bijvoorbeeld hier, onder dit bericht. Interactie, dat is een belangrijk punt van deze site.

Wel kan ik vertellen dat ik gisterenavond begonnen ben aan een nieuw verhaal. Erg sci-fi, erg Blokken-achtig. Geen idee of het uiteindelijk iets is wat ik aan mensen laat lezen, laat staan dat het in de betere tijdschriften te bewonderen zal zijn. Het heet Waarschuwingsborden. Ik zeg het maar even.

Zo'n verhaal schrijven doe ik als opmaat voor mijn roman, die ik al maanden laat verstoffen op m'n harde schijf. Ik hoop dat het afrossen van een kort, afgerond geheel mij weer aan het échte werk laat beginnen. Het is een experiment, zoveel is duidelijk.

Mocht je nu niets te doen hebben, koop een nieuw t-shirt, ga naar het strand en neem een boekje mee. Het is immers maar niets, al dat warme weer als je binnen zit.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten