maandag 25 augustus 2003

WEDEROM

Wederom niet naar Zomergasten gekeken, ikke. Wel naar 24. Dat arme meisje Elisha Cuthbert werd nu alweer (alweer!) ontvoerd. Het kan een mens wel tegenzitten, hoor. Op msn trof ik nog broer Joey, die niet bleek te weten welke kleur de petjes van Kwik, Kwek en Kwak hebben. Althans: wie welke kleur draagt. Ik weet die dingen wel. Dan nu de vraag: jullie ook? Wie draagt rood, wie groen, wie blauw? Wie het weet, mag het zeggen. In de comments; daar zijn ze voor.

Vandaag dvd's gekocht van Boogie Nights en Stand by Me. Ik vermeld die dingen maar, voor degenen onder jullie die daar lijstjes van aanleggen - en ik weet dat jullie er zijn.

Nog 2 dagen de tijd om kaarsen in te slaan, jongens en meisjes.

(Hoor ik daar nu alweer Mick Jagger op tv? Ik heb er zo langzamerhand toch echt genoeg van, hoor.)

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten