maandag 1 september 2003

5 VOORNEMENS

5 dingen om me voor te nemen:

- niet meer over beroemdheden schrijven die me lief zijn. Voortaan horen jullie alleen nog over Nol van RTL4. (Sorry, Charles. Het was niet onze bedoeling.)
- de laatste cd van de Foo Fighters uit mijn diskman halen voor het te laat is. (Vindt iemand anders hier dat liedje 'Low' ook zo leuk?)
- mensen De verhuizing aanpraten, net zo lang tot iedereen minstens drie exemplaren in huis heeft staan.
- de eerstvolgende keer dat ik 's ochtends naar het station fiets en het regent als een dolle, gewoon afstappen, ergens gaan schuilen en denken: nee, vandaag maar eens een dagje thuisblijven. Vanmorgen was echt heel niet leuk.
- mijn mail wat consequenter bijhouden. Ik verwaarloos mijn vrienden en vriendinnen zo erg dat het niet fraai meer is.

Mijn vriendinnetje-verloofde zit op de bank naar het tv-programma Spoorloos te kijken. Afgelopen vrijdag nog zagen we die Spoorloos-man door de gangen van Amsterdam CS dwalen, camera en geluid bij de hand. Wij stonden daar gewoon een broodje brie te eten, nietsvermoedend. Die man was ergens naar op zoek, denken we. Een zoektocht om in de gaten te houden. Derk Bolt heet die Spoorloos-man. Een naam die staat als een huis, niet? Een naam van beton, dat zeg ik ervan. Een naam voor een revolverheld. Wat denken jullie, helpen we Derk mee zoeken? In de krochten van het CS?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten