zaterdag 13 september 2003

BERICHT AAN CARAMBA

(Dit staat ook al bij de comments, maar op deze manier zie je het misschien sneller.)

Ha Caramba,

Je hebt een door mij gesigneerd exemplaar van Nymph? Oef, da's lang geleden dan. Ken ik je dan ook nog? Of jij mij?

In elk geval: dank je voor het compliment. Mijn verhaal heette overigens niet zo, maar bevatte een motto uit Brusselmans' Het mooie kotsende meisje. Sinds 1999 schrijf ik nog maar heel weinig; ik houd me tegenwoordig voornamelijk bezig 'achter de schermen', als (bureau)redacteur bij Prometheus en als hoofdredacteur/recensent bij Nymph. Heel af en toe heb ik er wel weer zin in, proza schrijven, dus ik wacht rustig af tot de drang groot genoeg is om er daadwerkelijk iets mee te doen.

Laat iets van je horen!

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten