maandag 15 september 2003

HOE ZIT HET TOCH MET DIE KRIEBELHOEST?

Ja, beste lezers, ik schreef er een boel over, in de eerste maanden dat deze site bestond, en ik heb er maandenlang last van gehad, maar die kriebelhoest, die is nu geheel verdwenen, hoor. Sinds vandaag heb ik echter een heuse verkoudheid te pakken, zodat we deze site beter kunnen omdopen tot Niels en Vincent Zijn Beiden Ziek, maar dat lijkt me geen naam waar je nieuwe lezers mee trekt, en nieuwe lezers, daar zijn we dol op. Inmiddels hebben we ook de eerste hits uit Italië te pakken. Verheugende ontwikkelingen alom (op mijn verkoudheid na dan).

Om jullie nog wat meer bij te praten: Elsie, die sinds een week of twee een afgestudeerd ingenieur is, heeft slechts 1 x hoeven solliciteren om een baan te bemachtigen. Per 1 oktober gaat ze aan de slag. Leve Elsie!

Vandaag de film Mr. Deeds gezien. De enige reden dat ik die wilde zien, was Winona natuurlijk, maar tjongejongejonge, wat een flauwigheden af en toe. Soms denk je gewoon dat je naar een kinderfilm zit te kijken. Ik zeg het niet graag, maar de tijd dat Winona in echt stoere films speelde (1988-1994) ligt inmiddels wel erg ver achter ons, niet? Girl, Interrupted viel nog mee, maar films als Boys, Alien: Resurrection, Mr. Deeds en dat gruwelijke wanproduct Autumn in New York... Dat heeft zo'n meisje toch allemaal niet nodig? Ze gaat nu spelen in een verfilming van een van Sándor Márais romans. Ik houd mijn hart vast.

Even een vraag voor de muziekfans onder jullie: zetten jullie de tv ook altijd meteen op een andere zender als Nena en Kim Wilde te zien zijn? Schrikken jullie ook altijd zo van die twee? En het refrein van 'Where Is the Love' van The Black Eyed Peas, klinkt dat niet gewoon net zoals dat van 'Torn' van Natalie Imbruglia? En is het nu eens afgelopen met al die singles van de Nederlandse Idols-sterretjes?

Morgen is het Prinsjesdag. Ik denk niet dat je daar verder iets over zult horen van Niels of mij. Het moet wel een beetje leuk blijven hier.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten