woensdag 8 oktober 2003

EN ZEG U - U - U - U...

Niels zegt in ene 'u' tegen jullie, maar ik begin daar niet aan. Ik schonk jullie bijvoorbeeld gisteravond een prachtlink naar allerlei vrolijke nieuwe plaatjes, maar krijg ik een bedankje? Niets van dat al. Integendeel: Niels is een flirtage begonnen met Barbara, die zelf intussen beweert dat ik hier de allerleukste ben. Ik zou daar geen geld op inzetten.

Morgen vertrek ik naar Frankfurt. Als iemand wijn over mijn mooie pak gooit, kom ik in tranen weer naar Nederland, dat lijkt me duidelijk. En als iemand Duits tegen me spreekt, antwoord ik slechts met een stuurse blik. Ik mag dan een Duitse achternaam hebben, sommige dingen gaan werkelijk te ver. Ik ben van plan vooral veel te luisteren naar allerhande buitenlandse uitgeefmensen en naar feestjes te gaan dat het niet mooi meer is. Jullie horen daar dan later weer over. Hier. Op deze site. Alles voor de fans.

Ik heb dit weekend een artikel geschreven voor het literaire tijdschrift Parmentier. Wat denken jullie, gaan ze dat plaatsen? Dat zou toch leuk zijn, niet?

Tot slot wil ik ook wel eens een vraag stellen aan jullie:

De vraag:
Welke roman zou ik nu eindelijk eens moeten lezen?

Waarom...
...zou ik die roman dan wel moeten lezen?

Wanneer...
...verwachten jullie dan een leesverslag van mij?

Denk erover na. Ik spreek jullie. Na Frankfurt.

V.

P.S. Niels en ik ontdekten vandaag nog deze leuke site. Ga maar eens kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten