zondag 19 oktober 2003

MAN ALLEEN

Wel, Elsie is naar Praag, hoor. 4 dagen zit ik hier alleen thuis. Fraai is dat. Gelukkig mag ik overdag nog naar de Grote Uitgeverij toe, anders zou ik fulltime teksten zitten schrijven op dit weblog. En die zouden niet overlopen van vreugde en jolijt, zoveel is zeker.

Ik ben zelf nooit in Praag geweest. Ik zou er vorig jaar heen gaan, vijf dagen lang, maar helaas waren er enorme overstromingen en stond het hele centrum daar onder water. Toen zijn we maar naar Parijs gegaan.

Nadat ik mijn vriendinnetje-verloofde naar Schiphol bracht, heb ik in de trein wat gelezen in het prachttijdschrift Q en geluisterd naar mijn nieuwe Strokes-cd. Ik ben heel blij met die cd, dat mogen jullie best weten.

Verder kan ik slechts mijn excuses aanbieden voor de miserabele berichtgeving van mijn kant. Ik heb de afgelopen weken te weinig van me laten horen. Als het zo voortduurt, plaats ik wel eens een oud verhaal van me. Of is daar geen interesse voor? Jullie zeggen het maar, hoor.

Nog even een tip: aanstaande zaterdag maakt mijn broertje Joey zijn cd-debuut in 't Ukien te Kampen. Hij treedt daar ook op. Hiphop, Nederhop, hoe je het maar wilt noemen. Vanaf halftien 's avonds is eenieder daar welkom. Ik zie jullie daar dan wel.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten