donderdag 6 november 2003

NIELS EN VINCENT MAILEN

Verveel me. Ik wil niet werken.
N.

Dat eerste zinnetje klinkt als een bevel.
V.

Kunnen we niet samen een ondergrondse ninja-organisatie starten?
N.

Pas als Lee Van Cleef weer tot leven wordt gewekt, jongen.
V.

Hij staat hier naast me! "Wat nou, hartaanval?" zei hij zojuist!
N.

Staan Lee Marvin en John Wayne soms naast 'em?
V.

Nee. Die zijn buiten met klappistooltjes aan het spelen. Lee staat nu wel
wat ongeduldig met z'n nuchaku te wapperen. Toch vreemd, een ninja met een
cowboyhoed. Maar goed. Gaan we die ninja-club nu opstarten of niet?
N.

Wat moet ik ervoor doen?
V.

Allereerst hebben we ninjapakken nodig. En drie chickies. En wat zwaarden.
Regel jij dat, dan doe ik de rest.
N.

3 chickies? Waar zijn die voor?
Hoef ik alleen de zwaarden te regelen? Of ook de pakken en de chickies?
Ik ken Timothy Van Patten toevallig. Hebben we daar wat aan?
V.

Nee, jij moet 3 chickies, pakken en zwaarden regelen. En laat Timothy maar
zitten. Ik begin Lee ook al zat te worden. Ik vertel alles later wel, als we
op de geheime locatie zijn.
N.

Waar zijn die chickies dan voor??
V.

Jongen, een goeie ninja heeft áltijd drie chickies! Eén om voor te zorgen,
één om mee te trainen en één waarvan hij houdt, maar voordat hij het kan
vertellen, wordt dat chickie afgemaakt. En dan, dan begint de bloedwraak.
N.

Hm. Ik denk even na over de 3 gegadigden.
V.

Goed. Dan ga ik even ritmisch met mijn voorhoofd op mijn bureau drummen.
N.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten