dinsdag 9 december 2003

KAARTEN OP TAFEL, FRANS!

Even een bericht aan een van onze trouwste fans, Frans:

---

Beste Frans,

We hebben nog altijd geen enkel idee wie jij bent. Ik vind het geen bezwaar voortdurend berichten te ontvangen van onbekenden - geenszins! -, maar jouw bewering dat je de fameuze toneelschrijver Janwillem S. kent, zette me toch aan het denken. Ik heb eens geïnformeerd en wist Janwillem de volgende mededeling te ontlokken:

Ja, die Frans, ik heb er lang over nagedacht, maar ik heb echt geen flauw idee wie dat is. Het moet wel iemand zijn die aan Nederlands is gelinkt, of iemand die de bio's in Nymph goed doorneemt, maar ik heb geen idee.

Nu, Frans, hoe zit het? Is 'Frans' slechts een pseudoniem? Een artiestennaam?

Ik hoor graag weer van je.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten