woensdag 21 januari 2004

NIELS EN VINCENT SMEDEN PLANNEN

MSN-gesprek van eerder deze avond.

Niels = I Wanna Destroy You
Vincent = Victor Stout

---

I Wanna Destroy You zegt:
- Dat boek van ons gaat ondertussen als een speer.
Victor Stout zegt:
- Echt?
I Wanna Destroy You zegt:
- Gaan we het nu doen of niet?
Victor Stout zegt:
- Wat is er dan mee? Waarom gaat het als een speer?
I Wanna Destroy You zegt:
- Verder alles goed, Vince?
Victor Stout zegt:
- Ja, maar jij zegt ineens dat het als een speer gaat. Dus ik dacht: Niels heeft ergens belangstelling gecreƫerd. Hij krijgt mail of foons van mensen die dat boek willen lezen.
I Wanna Destroy You zegt:
- Het gaat allemaal goed komen.
Victor Stout zegt:
- Hm.
I Wanna Destroy You zegt:
- Luister even. Ik vind het allemaal wel leuk en aardig om er grappen over te maken, maar het lijkt me ook tof om samen een boek te maken. Dus, gaan we daar eens serieus over nadenken?
Victor Stout zegt:
- Dan moet er wel een serieus plan komen. En hoe dan ook moet eerst jouw roman verschijnen voor we er goed aan gaan werken. Hoor je me! Ik zeg: af en toe flirten met het idee, intussen die roman van jou publiceren, en vervolgens er vol tegenaan.
I Wanna Destroy You zegt:
- Dat zijn de voorwaarden, ja. Ook van mijn kant.
Victor Stout zegt:
- Nu, tot die tijd smeden we plannen, en zo ontstaat er vanzelf iets vastomlijnds. We denken er beiden over na. Onze vriendschap moet hoe dan ook ooit tot een boek leiden, dat begrijpt een kind.
I Wanna Destroy You zegt:
- Zo is het maar net. Mooi, daar zijn we uit.
Victor Stout zegt:
- Januari 2004 wordt onze drukstbezochte maand ooit op de site.
I Wanna Destroy You zegt:
- Yep. Dat gaat nog eens druk worden in februari.
Victor Stout zegt:
- Nog zo'n 350 bezoekers krijgen in 10 dagen, en we hebben het record. Nu, dat is makkelijk.
I Wanna Destroy You zegt:
- Zeker. We zijn niet onder de 60 geweest het ganse jaar.
Victor Stout zegt:
- Wat zal ik vanavond eens doen, behalve wachten tot Els belt, Walter bellen, wijn drinken en een synopsis uit m'n mouw schudden?
I Wanna Destroy You zegt:
- Hmm. Stukkie op de site zetten.
Victor Stout zegt:
- O ja!
I Wanna Destroy You zegt:
- Ah, Jolijn heeft het eten klaar! Ik ga eten, neger. Spreek je later!
Victor Stout zegt:
- Mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten