woensdag 7 januari 2004

WAAR ZIJN JULLIE EIGENLIJK?

Ja, je kunt je gerust afvragen waar iedereen is gebleven. Het is dat althans sommigen nog de moeite nemen wat comments te plaatsen onder onze stukjes, anders zouden Niels en ik er gewoon mee stoppen, dat lijkt me duidelijk.

Niels heeft groot gelijk: we feliciteren Janneke met haar tweede prachtroman. Ik kan er als haar redacteur en goede vriend niet te veel over uitweiden, want onpartijdig kun je me bezwaarlijk noemen, maar als je dat boek niet snel ergens gaat halen, weet ik je te vinden. En Niels zal er ook niet om kunnen lachen. Gaat het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks. Leve Janneke! Leve De droomfotograaf!

Is er nog nieuws? Welzeker. Ik heb zowaar de vriendschap met het meisje J. te Arnhem hersteld. Ooit was zij mijn vriendinnetje, vervolgens zijn we elkaar jarenlang uit het oog verloren. Ik zal het hier maar een kerstwonder noemen, of gewoon een heuglijk nieuwsfeit. Elsie en ik gaan binnenkort eens naar Arnhem toe, om J., haar vriend en hun dochtertje te bezoeken.

Kennen jullie dat liedje en die clip van Danko Jones al? Ik spreek hier van 'I Want You'. Die single swingt als een beest, om het zo eens te zeggen. Af en toe kom ik het tegen op een van de drie tv-muziekzenders, en dan word ik er heel blij van.

(Overigens: wat te denken van het maar voortmodderende TMF met dat kreupele presentatietrio van ze, bestaande uit het welwillende meisje Sylvie, het niet al te snuggere jongetje Jeroen en de oliedomme, afstotelijke, onaangename, alle fatsoensnormen overtredende, stuitende, vieze, oude man Theo!)

Goed. Morgen is er de grote PCM-nieuwjaarsreceptie. En vrijdag vieren we de verjaardag van vriend Martien. Ik heb wel eens mindere weken gekend.

Ten slotte: iedereen die beschikt over filmbeelden van de huwelijksnacht van Britney en haar (inmiddels) ex-man, jullie weten dat we erop zitten te wachten en hoe je ons kunt bereiken.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten