dinsdag 6 januari 2004

WEER OM TE LEZEN

Het treurige weer zorgt ervoor dat ik nagenoeg hele dagen binnenzit. Ik download muziek, laat loze comments achter op andere weblogs, voeg zo nu en dan een zin toe aan mijn steeds beter wordende, maar verre van voltooide manuscript en werk aan die immer lastige scriptie. Ik drink daarbij de ene naar de andere espresso, eet koekjes en kijk met een half oog naar de televisie in de studeerkamer die continue één van de door mij te bestuderen films speelt. Op de grote, lederen stoel voor het raam ligt mijn hond lui te hangen. De kat komt af en toe binnen om op het bureau te springen. En buiten valt de regen.

Er is echter wel reden voor slingers en hoedjes, want de mooie, nieuwe roman van goede vriendin Janneke Jonkman is uit. De droomfotograaf heet dat boek en zal deze week in alle boekwinkels liggen. Volgende week is de presentatie en ik ben gevraagd daar een leuk praatje te houden. Hoe dan ook, ik wens Janneke nu al heel veel succes en tientallen herdrukken toe. Als u alvast allemaal een exemplaar aanschaft, zijn we goed op weg.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten