zondag 25 januari 2004

WEINIG PRODUCTIEF

Ik mag dan een leuke baan hebben als hoofd bureauredactie en redacteur van enkele Grote Literaire Helden, en ik mag dan hoofdredacteur zijn van een prachtblad waar over drie weken officieel de stekker uit wordt getrokken, ik vind dat ik daarnaast weinig productief genoemd mag worden de laatste tijd. Dat boek dat ik met Niels ga schrijven, daar heb ik nog niet serieus over nagedacht, en ook de synopsis voor mijn eerste roman, waar een bevriend uitgever me eerder deze week om vroeg, staat nog niet op papier. Wel heb ik enkele weken terug nog een artikel geschreven dat ooit ergens gepubliceerd moet gaan worden. Maar waar? Ik heb twee weken geleden de onbetaalbare Bertram M. tot mijn 'literair agent' benoemd. Eventuele afspraken rondom mijn schriftelijke productie - hoe miniem die momenteel ook moge zijn -, zullen voortaan via hem verlopen. Je bent in deze tijden niets zonder literair agent.

Korte andere vermeldenswaardige feiten:

- het programma voor het NYMPH-afscheidsfestijn is rond. En... er zal een DJ zijn. Nog nooit vertoond. Donderdag de 12de vieren we het afscheid van ons mooie literaire tijdschrift. Niels en ik verwachten dat iedereen die dit leest, erbij zal zijn. Het is tevens een unieke kans voor alle fans en groupies om ons eens in levenden lijve te ontmoeten.

- vandaag is vader Bert jarig. 43 alweer. Hiep hiep hoera!

- ik heb een nieuw paspoort! Nu met mijn correcte sofi-nummer erop.

- de nieuwe clip van Britney deugt. Gelukkig. Laten we die vorige gewoon weer snel vergeten. Dit liedje is ook veel vrolijker.

- Elsie en ik gaan straks de koude in om een wandeling naar de binnenstad te ondernemen. Aldaar zullen wij ergens gaan lunchen. Nog even en het weekend is weer achter de rug.

- ik luister verontrustend veel naar Portishead en Johnny Cash de laatste dagen. Nieuwe muziektips zijn welkom.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten