zondag 22 februari 2004

ONTWIKKELINGEN

Wat gebeurt er nu helemaal de laatste week? Wel, Niels en ik maken nieuwe vrienden. Zo heeft Paul Witteman ons gemaild in bewoordingen die er niet om logen, maar nu laat hij - teaser die hij is - in ene niets meer van zich horen. Ook zijn Niels en ik frequent aanwezig op andermans' weblogs. Ik noem die van Controllerboy Niels 't Hooft, die van het meisje Nicoliene en die van Jenneke H.

Aan de andere kant is er de bedroevend sneue hatemail die we plots ontvangen van ene Paul ter B. Een en al loze dreigementen stuurt die jongen ons, vermengd met quasi-homo-erotische poëzie. Nu, als Niels en ik érgens niet van gediend zijn, dan is het wel een mengeling van loze dreigementen met quasi-homo-erotische poëzie. Maar we laten ons er niet door opjagen, wat dacht je. Die scheldbriefjes van Paul hebben ongeveer hetzelfde effect op ons als een kleuter die z'n tong uitsteekt.

En verder... het is weer kouder dan goed voor ons is. Er zijn te weinig echt goede videoclips op tv - de clip van 'Toxic' staat me inmiddels op het netvlies gegrift (wat een vrolijk deuntje is dat toch!). Zelfs Idols is niet meer wat het geweest is, laten we er niet omheen draaien. Ik zou Lost in Translation wel eens willen zien. Ik zou wel weer eens in de zon op een bankje in een park willen zitten. Ik zou het album van Franz Ferdinand graag beluisteren, maar dan gewoon op m'n diskman en niet op internet. Ik vraag me af wanneer Niels Mad Monster Party? nu eens voor me opspoort. Ik moet broer Joey dringend eens terugmailen.

Soms zit ik in de trein en begin ik zomaar een beetje te schrijven. Woorden, achter elkaar, in een bepaalde volgorde, in mijn kleine notitieboekje. Stel je voor dat daar nog eens proza van komt.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten