woensdag 24 maart 2004

ACH JA

Het heeft wel iets vreemds, zo'n site beheren in je eentje. In het verleden vond ik weblogs altijd een beetje zielig, vooral als het soloprojecten betrof. Dat was een wat kortzichtige gedachte van me. Diverse soloweblogs (zie de linklijst) zijn absoluut de moeite waard en verre van zielig. Toch heb ik me altijd een beetje verscholen achter Niels. Als ik mensen vertelde over deze site, zei ik erbij: 'Ho ho, ik heb dan wel een site, maar dat doe ik samen met Niels. Dat is iets van ons samen.' Het voelde dan meteen een stuk minder potsierlijk. Ik had nooit het idee dat mensen alleen om mij hierheen kwamen en comments achterlieten. Ik ben minder provocerend in mijn bijdragen, minder rellerig, minder uitdagend om me heen kijkend en mensen het Boze Oog toewerpend.

Ik ga daar dus aan werken de komende tijd. Ik ga hier een lading cynische, bijtende, rauwe berichten neerschrijven dat het niet leuk meer is. Jullie herkennen me voortaan aan mijn priemende blik, waarbij ik mijn ene wenkbrauw ongeveer een mijl boven mijn andere weet te verheffen. Geef toe: er is genoeg reden om bozig te zijn.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten