maandag 8 maart 2004

DOOD AAN ONELINERS

Ik zat een film te kijken op BBC en opeens had ik er genoeg van. Films waarin totaal onbekende schrijvers 100.000 pond krijgen voor hun eerste boek, moeten per definitie vermeden worden. Ik zapte naar MTV, naar de rijke meisjes Ally en Jaime. Die eerste staat sinds kort op mijn MSN-lijst en heeft echt niets bijzonders te melden.

*
Enfin, ik goochel hier wat met mijn Lacoste-hoed en open een fles rode wijn. Góede wijn, laat dat duidelijk zijn. Eergisteren heb ik een Surinamer weggejaagd. En vandaag scheen de zon. Zo grijpt alles inelkaar.

*
Volgende week ga ik op wintersport. De sneeuw in. Ski's onderbinden. En nog boarden ook. Op zoek naar de juiste schnapps.

*
Sinds enkele jaren moet ik denken aan Eddie Vedder als ik rode wijn direct uit de fles drink. Eddie Vedder. Wat zou die gast nu aan het doen zijn?

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten