dinsdag 23 maart 2004

NIELS STAPT ER EVEN TUSSENUIT

Namens Niels laat ik jullie weten dat hij voorlopig niet meer op deze site zal schrijven. Niels is momenteel bezig met Gewichtiger Zaken. Of hij hier überhaupt terugkomt, is nog de vraag.

Voorlopig zullen jullie het dus met mij moeten doen. De eerstkomende tijd bekijk ik hoe dat gaat en het kan dat ik hier op den duur een nieuwe schrijfpartner zoek. Maar daar valt nu nog niets over te zeggen.

Ik wil hoe dan ook benadrukken dat Niels en ik geen ruzie hebben. Integendeel. Hoewel ik me kan voorstellen dat dat jullie eerste conclusie is bij het lezen van deze woorden, hebben Niels en ik nog nóóit ruzie gehad. We hebben dus geen artistieke meningsverschillen of wat dan ook. Niels is gewoon even druk met Andere Dingen.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten