woensdag 28 april 2004

GESPREK VAN NIETS

Ook vriend Dimitry maakt nu een eigen site. Zie hier:

Special Agent Dale Cooper zegt:
Ik ben bezig met een website te maken. Gewoon om te proberen. Eens zal ie online staan.
Stephen Hendry zegt:
Jij? Waarom? Wat voor een dan?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Gewoon proberen. Wat knutselen.
Stephen Hendry zegt:
Wat voor een? Een weblog? Of iets met plaatjes?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Och, plaatjes. We wegen onze poezen elke week, omdat ze iets te dik zijn. We zitten erover te denken hun ontwikkelingen openbaar te maken.
Stephen Hendry zegt:
Hm... Dan kan ik je niet helpen, makker. Ik ben alleen goed in sites als de mijne. Omdat tekst alleen ook Heel Stoer is.
Special Agent Dale Cooper zegt:
Het is wel leuk dat HTML
Stephen Hendry zegt:
Of hoe ging dat ook alweer, die kreet van ons. Heb je op mijn seit gelezen dat Paul Zonder Vrienden me gisteren gewoon belde?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Nog niet. Paul?
Stephen Hendry zegt:
Ja!
Special Agent Dale Cooper zegt:
Hij is er wel vroeg bij met je verjaardag
Stephen Hendry zegt:
Hij belt me dus. Terwijl ik op mijn werk zit. En hij zegt: 'Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!'
Special Agent Dale Cooper zegt:
Nu moet je hem ook wel uitnodigen
Stephen Hendry zegt:
Dus ik zeg: 'Ik ben heel niet jarig.' Hij: 'O... dan heb ik de verkeerde Vincent gebeld.' Ik: 'Ja.' Hij:' Eh... Goh... Eh... Wat ga je doen met Koninginnedag?'
Special Agent Dale Cooper zegt:
Mooi, iets afgesproken?
Stephen Hendry zegt:
Ik: 'Ja, jij probeert hier gewoon een gesprek van te maken, maar dat gaat niet meer lukken, hoor.' En toen zei ik nog: 'Bel gewoon die Vincent die wél jarig is, want ik zit op m'n werk.' Komt Paul met de punchline: 'Ik heb zijn nummer niet.'
Special Agent Dale Cooper zegt:
Ja hallo, alle Vincenten kennen elkaar toch?... Vincents?
Stephen Hendry zegt:
Allemachtig.
Special Agent Dale Cooper zegt:
A. moet achter de PC werken, beneden. Sluit ik boven alles mooi aan, denk maar niet dat er gebruik van wordt gemaakt. Niets daarvan!
Stephen Hendry zegt:
Pf... Weet ze wel dat je een seit maakt?
Special Agent Dale Cooper zegt:
Dag
Stephen Hendry zegt:
Dag dan.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten