woensdag 14 april 2004

VRAGEN DIE JE BEST EENS MAG STELLEN

Hoe staat het tegenwoordig met de kijkcijfers van deze site?
Wel, beste lezers, die staan er goed voor. Vorige week was het huilen met de kraan open, maar gisteren waren hier maar liefst 140 bezoekers en vandaag zei mijn collega Esther me nog: 'Aan mij zal het niet liggen.' Elke dag gunt ze zichzelf een paar minuten om te ontspannen en dan brengt ze een bezoek aan deze site. Zij doorziet mijn stilistische trucs zelfs, zei ze vandaag. Oppassen dus maar.

Die Niels Carels, komt die nog eens terug, of hoe zit dat?
Niels heeft het momenteel druk met zaken van groter belang. Dat is nog altijd het geval. Niets aan te doen.

Wat zit er tegenwoordig in je diskman?
Vandaag zowaar cd's van Built to Spill en Goldfrapp. Maar niet tegelijk. Overigens: ooit zag ik Built to Spill live in De Melkweg. Ik stond helemaal vooraan. Ik kon ergens het gapen niet langer onderdrukken. Ik keek op dat moment recht in de ogen van de bassist. Ik schaamde me toen een beetje.

Zomerjas of winterjas?
Zomerjas, sinds vandaag. Leve de lente.

Kunnen we ook mailen met tips en suggesties en dergelijke?
Dat kan. Gebruik niels_en_vincent@hotmail.com. Alles zal goed komen.

Wist je vandaag echt niets te verzinnen om over te schrijven?
Nee.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten