vrijdag 21 mei 2004

HET WAS DE WEEK

Het was de week waarin Niels voor het eerst in maanden weer te zien was op deze site, al was het dan bij de comments. Het was ook de week waarin hij een ansichtkaartenwinkel binnenliep met de vraag of ze er misschien kaarten met katholieke poezen verkochten. We hebben een van die kaarten verstuurd aan de Volksschrijver, die tegenwoordig in een Vlaams verpleeghuis zijn tijd doodt met het bekijken van kattenplaatjes. Bovendien was het de week waarin de Grote Uitgeverij een bedrijfsbarbecue hield in de tuin. Ik sprak er met collega's die ik vrijwel nooit spreek. Ik kocht na afloop drie dvd's op het CS. Ik was blij, want ik had in ene anderhalve week vrij.

Nu is het alweer de tweede dag van die vrije periode. Vandaag een voorbereidend gesprek gehad met De Hypotheker (die van die schreeuwerige reclames waar ik altijd wel om moet lachen). Elsie en ik hebben begrepen dat het allemaal wel goed zal komen.

Gisteravond de vijfde show van Hans Teeuwen gezien. Ik heb er veel lauwe, zeurderige, negatieve recensies over gelezen de afgelopen tijd, maar eerlijk gezegd vond ik het juist wel erg leuk. Zelfs Elsie vond het leuk, al ging het einde haar te ver. Terwijl ik dit typ, ligt zij naar het MTV-serietje Newlyweds te kijken, een van die realityshows met bekende sterren (in dit geval Jessica Simpson en haar man, die ik eigenlijk helemaal niet kende).

Noni en Teigetje liggen met grote fopmuizen te spelen in de huiskamer en de gang. Zelden zulke vreugde gezien.

Ik ga nu weer verder lezen in Erik Larsons De duivel in de Witte Stad, een boek dat me sinds gisteren in zijn greep houdt.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten