zondag 9 mei 2004

IN HET KORT

Gisteren vierden we de 50ste verjaardag van mijn moeder in Lelystad. Ik hoorde mijn oma een worm in haar tuin omschrijven als een slang. Ik zag mijn beide broertjes weer. Ik hoorde mijn tante zeggen dat ze de indruk kreeg dat ik veel dronk (naar aanleiding van deze site). Ik maakte mijn moeder blij met een draadloze muis, een dvd van The Everly Brothers en een boek van Heleen van Royen. Ik zag dat ze erg gelukkig was.

Thuisgekomen bleek mijn andere oma zowaar overgrootmoeder geworden: neef Erwin heeft een dochtertje gekregen. Weer een Schmitz erbij, ja ja.

Vrijdag heb ik een pak gekocht dat gezien mag worden. Met mij erin bijvoorbeeld. Op vrijdag 20 augustus zal het zover zijn. Vrijwel alles voor die dag is inmiddels geregeld.

Ik ben weinig geïnspireerd vandaag. Ik ga me maar eens scheren.

Overigens: de geruchten dat Niels hier weer eens terugkomt, worden immer hardnekkiger.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten