vrijdag 25 juni 2004

NOG EVEN GEDULD GRAAG

Man, man, wat een feest was dat vannacht. Wat een mensen. Wat een cadeaus. Zelden zo veel ondergoed rond zien slingeren. Ik weet het, ik ben jullie een feestverslag verschuldigd. Maar ik ben moe. Uitgefeest. Even niet in de stemming. Ik zit nog helemaal in die feestroes, moeten jullie weten. Ik heb dingen gezegd die me nu verwonderen. Ik heb mensen op heel nieuwe manieren leren kennen. Ik ben nooit eerder door zo veel vreemde handen op zulke aanstekelijke wijze betast. Nu ja, je bent jarig of je bent het niet.

Later zal ik het jullie allemaal nog eens beschrijven. Maar nu nog even niet. En dit weekend krijgen we visite hier, dus ook morgen schrijf ik niet. Dimitry en Angela komen langs. Dimitry was vannacht niet op het feest; hij vertelde me net dat de portier hem weigerde aan de deur. Vreemd beleid eigenlijk.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten