dinsdag 22 juni 2004

OVER 2 DAGEN IS HET FEEST

Nog maar 2 dagen, en dan barst Het Virtuele Niels & Vincent Jubileum Festijn los. In alle hevigheid. Als nooit tevoren. Je zult jezelf achteraf afvragen hoe je leven vóór het Festijn ook weer was. Alleszins niet hetzelfde, zoveel is zeker. Dat jullie amper kunnen wachten, blijkt wel uit alle mails en comments en andere berichten. Slechts drie van jullie hebben laten weten dat ze niet kunnen komen. Kirsten weigert alle virtuele feestjes, hoe dan ook. Hiphophater en Anne kunnen simpelweg niet. Alle anderen echter hebben zich inmiddels, mét hun dansplaat, aangemeld (zie - nogmaals - de rechterkantlijn van deze site). En dan de ideeën! Ik prijs jullie vindingrijkheid, en ik kan jullie vol trots melden dat alle onderstaande wensen in vervulling zullen gaan. Op een virtueel feest is niets te dol.

Wat jullie zoal vroegen en/of zelf aanboden:

- een jukebox
- een discovloer
- een radioschermpje installeren op deze site
- een chatbox installeren op deze site
- een flipperkast (Ionica neemt die mee)
- Starbucks-koffie voor iedereen (meegebracht uit New York door Nicoliene)
- een optreden van 2 Many DJ's (wat best een bescheiden wens genoemd mag worden; op een virtueel feest kun je immers zelfs The Beatles laten optreden)
- de scheidsrechter van de wedstrijd Nederland-Tsjechië in de hoek zetten (om te bespotten)
- het al dan niet dragen van (dezelfde) T-shirts en pyjama's
- vlaworstelen (ideetje van Marlous)
- het aanvragen van twee of meer dansplaten

Dit en nog veel meer (ja, ook de losbandige seks, en ook de Mike Levey-lookalike-wedstrijd, en ook Maukie die alle cursors komt volgen) staat jullie aanstaande donderdagavond te wachten. Alles in het virtuele, natuurlijk.

En nu, beste lezers en lezeressen, ga ik mijn baard afscheren. Enkelen van jullie zullen zich nu vol walging van het scherm afwenden, maar inderdaad: soms heb ik een tijdlang geen zin me te scheren. En nu is het moment gekomen dat ik er iets aan ga doen. Want dit kan natuurlijk echt niet langer zo.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten