woensdag 9 juni 2004

WIE S EN P ZEGT, MOET A ZEGGEN

Na de letters S en P uit onze platenkast is het vandaag de beurt aan de letter A, vooral op verzoek van Marlous Z. Ik hecht er dit keer meer dan ooit tevoren aan te benadrukken dat niet alle cd's met de A door mijzelf zijn aangeschaft. Elsie is erg ijverig als het op de aanschaf van A-cd's aankomt. Nu ja, laat ik er niet langer omheen draaien. Roll the ugliness. Hier is de lijst.

Acda en De Munnik, 6 cd's
Bryan Adams, 2 cd's
Ryan Adams, 1 cd
Adorable, 1 cd
Aerosmith, 1 cd
The Afghan Whigs, 1 cd
Air, 1 cd
The Alan Parsons Project, 1 dubbel-cd
Alice in Chains, 1 cd
Tori Amos, 3 cd's
Anouk, 1 cd
Fiona Apple, 2 cd's

Overigens, waarom maakt Fiona Apple nooit meer een plaat? Wat zijn dat voor fratsen?

Even iets heel anders. Ik citeer hier, heftig knikkend, de woorden van collega-logger Kirsten, die mij in een msn-gesprek over het sneuvelen van staatssecretaris Nijs meedeelde: 'Merk jij het verschil dan? Merkt IEMAND het verschil?'

Goed nieuws! Elsie komt een dag eerder terug uit Parijs. Zij is daar in verband met een cursus voor haar werk. Vrijdagavond is ze er alweer. Olé.

En nu ga ik écht een pizza in de oven stoppen. Ik kan niet altijd maar loggen. Ik heb ook behoeftes, net zoals jullie, verdorie.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten