zondag 8 augustus 2004

MEDEDELINGEN DIE ERTOE DOEN

1
Ik vergeet het elke keer te schrijven en ik ben er dus schromelijk laat mee: 'Push Up' van de Freestylers vind ik een heel leuk liedje. En die clip is ook niet mis.

2
Elsies iPod Mini kwam vrijdag binnen. Het is een mooi ding en ondanks de valse start (vrijdagavond was Els in de waan dat ze het ding al meteen voorgoed kapot had gemaakt) is ze er heel gelukkig mee.

3
Toen ik zojuist in onze badkamer op zoek was naar scheerschuim (je probeert eens wat), kwam ik ineens een viertal condooms tegen. Die waren tot juni 2004 goed, zag ik. Wat een timing. Wat gaan we nu met die dingen aanvangen? (En waar is m'n scheerschuim verdorie gebleven?)

4
Gisteravond zag ik zomaar even twee klassiekers uit het Amerikaanse comedyfilmgenre van begin jaren tachtig: National Lampoon's Vacation (1983) en Fast Times at Ridgemont High (1982). Ik vond beide films behoorlijk tegenvallen. Je vraagt je soms af waar sommige films hun cultstatus aan te danken hebben.

5
Els' ouders namen ons gisteren mee naar Rotterdam om te gaan kijken naar de Engelse taxi die Els en mij de 20ste naar het Delftse stadhuis zal vervoeren. De plaats van bestemming bleek moeilijk te vinden. Om jullie een indruk te geven: de heenweg duurde 90 minuten, de terugweg slechts 20. Maar die auto ziet er indrukwekkend uit. Daar kunnen we mee voor de dag komen.

6
Ik vermoed dat Niels hier morgen wel weer Zomergasten komt bespreken. Jullie?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten