donderdag 12 augustus 2004

NEE, IK GRAAF MIJ NIET NU AL IN

Ondertussen is het gaan regenen, hier in Amsterdam, en maak ik me steeds meer zorgen over hoe ik het in hemelsnaam gezellig hier kan houden terwijl Vincent in het Magische Amerika vakantie aan het vieren is. Laten we eerlijk zijn, echt gezellig ben ik de laatste tijd niet. Jullie weten allemaal waar dat aan ligt en ook ben ik druk, of denk ik dat ik druk ben, en schrijf ik aan een scriptie en twee boeken en hebben Vince en ik ook al het plan opgevat om die briefroman van ons gewoon maar te beginnen.

In het dagelijks leven ben ik wel te pruimen, hoor. Laat daar geen misverstand over bestaan.

Maar goed, er moeten natuurlijk stukkies blijven verschijnen, hiero. Anders worden jullie narrig. En bozig. En dan zal ik dat ook worden en voor je het weet slaan we elkaar hier virtueel de hersens in.

Dus laten we, nu al, afspreken dat jullie wat milder zijn, ja. Dat als ik hier twee dagen niks neerzet, jullie gewoon in de comments met elkaar in gesprek gaan. Vincent en ik trekken immers intelligente mensen. Die hoeven niet voortdurend aan het handje genomen te worden, die kunnen zich prima vermaken, die hebben wat te melden.

Of heb ik het helemaal mis?

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten