zondag 1 augustus 2004

ZONDAGMIDDAGGENEUZEL

1.
Ik luister hier wat naar The Kings of Convenience en denk: Dit is net Simon & Garfunkel. Ik luister hier wat naar The Youngsters en denk: Prima muziekjes om snel op te typen. Ik luister hier wat naar Try van Nelly Furtado en denk: Dat dat liedje me niet eerder is opgevallen. Ik luister hier wat naar Kink Fm en denk: Wanneer komt NY Excuse van Soulwax éindelijk eens voorbij?

2.
Ik dacht dus al die tijd dat ik Oracle Night aan het lezen was. Tot ik Moon Palace van Vincent kreeg, die me mededeelde dat hij ook nog met The Book of Illusions in zijn handen had gestaan.

"Dat was ook leuk geweest," zei ik wat onzeker. Maar goed, ik heb dus The New York Trilogy, The Book of Illusions én Moon Palace van Paul A. Wie mij Oracle Night wil schenken kan dat dus met gerust hart doen. Ik zeg het maar even. Elk ander boek van die man is ook goed, hoor. Je wilt oeuvres compleet of niet.

3.
Straks verzamelt een groot gedeelte van mijn familie zich hier in Arnhem en dan zal er gebarbequed worden alsof ons leven ervan afhangt.

4.
Kijken jullie uit naar de aflevering van Zomergasten vanavond? Ik helemáál niet. Ha!

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten