vrijdag 10 september 2004

BESLUIT

Je kunt niet dagenlang achter elkaar in je eentje thuis zitten en heel de tijd alleen maar kranten lezen, dvd's kijken, stukkies plaatsen op je site, boodschappen doen, de rosé maar weer koel zetten, muziek luisteren, naar je nieuwe tanden kijken in de spiegel, met de katten jongleren, vragen of iemand je wil zien zwaaien op je nieuwe webcam, je mailachterstanden bijwerken, de katten aaien, je trouwcadeaus op alfabet zetten, en comments plaatsen op andermans weblogs. Dat gaat vervelen. Daar komt eens een eind aan.

Daarom ga ik nu maar eens de stad in. En dan ga ik naar deze film in ons stoere filmhuis. Ik heb immers altijd al een zwak voor haar gehad.

En maandag ga ik gewoon weer naar de Grote Uitgeverij toe. Als mijn bureau daar nog staat. Het is alweer zo lang geleden.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten