donderdag 2 september 2004

MIJN LETTER B

In aanvulling op Niels' lijstje van enkele dagen geleden, hier mijn boeken met een B. Ik beperk me tot het noemen van de schrijvers en het aantal verschillende titels (dus niet die titels zelf; ik ben niet gek). Als een boek een zogenaamde 'omnibus' is met daarin 3 romans, dan tel ik dat als 3 titels. Mijn site, mijn regels, nietwaar. En ik noem hier alleen de fictieboeken. (Ik heb heel weinig non-fictie, hoor, dus veel scheelt het niet.) Verhalenbundels en bloemlezingen laat ik eveneens buiten beschouwing.

David Baddiel, 2 boeken
Tom Baker, 1 boek
Muriel Barbery, 1 boek
Nicola Barker, 3 boeken
Maria Barnas, 1 boek
Nuria Barrios, 1 boek
Rosa ter Beek, 1 boek
Bas Belleman, 1 boek
Marie Belloc Lowndes, 1 boek
Saul Bellow, 4 boeken
Abdelkader Benali, 2 boeken
J. Bernlef, 3 boeken
Bernd G. Bevers, 1 boek
Aristide von Bienefeldt, 1 boek
Marc van Biezen, 1 boek
Anna Bijns, 1 boek
Willem Bilderdijk, 1 boek
Erik Bindervoet, 1 boek
Bleker & Elmendorp, 2 boeken
Robert Bloch, 1 boek
J.C. Bloem, 1 boek
Jan van Boendale, 1 boek
Jan Boerstoel, 3 boeken
Godfried Bomans, 29 boeken
Adriaan Bontebal, 1 boek
Mark Boog, 1 boek
Oscar van den Boogaard, 1 boek
Graa Boomsma, 9 boeken
Louis Paul Boon, 1 boek
F. Bordewijk, 2 boeken
Pieter Boskma, 7 boeken
Hafid Bouazza, 12 boeken
William Boyd, 2 boeken
Willem Brakman, 58 boeken
Bertolt Brecht, 1 boek
G.A. Bredero, 1 boek
Martin Bril, 21 boeken
Jeroen Brouwers, 21 boeken
Marja Brouwers, 2 boeken
Rita Mae Brown, 3 boeken
Herman Brusselmans, 36 boeken
Boudewijn Büch, 52 boeken
Maurice Buehler, 1 boek
Charles Bukowski, 4 boeken
Candace Bushnell, 1 boek
Howard Buten, 1 boek
Lord Byron, 1 boek

auteur onbekend:

Beatrijs, 1 boek
Bijbel, 1 boek
Boek van de wraak Gods, 1 boek
De burggravin van Vergi, 1 boek

V.

Al deze boeken staan in Billy's. Ook met een B!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten