woensdag 29 september 2004

ZIEK OP HET WERK

Ik mailde zojuist naar Vincent: 'Ik ben ook ziekig, man. Verkouden en hoesten en algemene neergang. Onze verbondenheid moet niet veel verder gaan dan dit.' Waarop hij antwoordde: 'Ik ga NU ziek naar huis.'

Ik ga niet naar huis. Ik zit gewoon met mijn snotterende kop achter mijn werkbureau en typ teksten over allerhande zaken die mensen leuk moeten vinden. Mijn vaste, snelle pc is in onderhoud en nu zit ik al de hele dag opgescheept met een dinosaurus. Die is de helft van de tijd aan het laden en als een pagina dan eindelijk op m'n monitor verschijnt, dan is dat met fouten. Zoals ook het blogger-invoerscherm. Lekker dan.

Zojuist kreeg ik tevens te horen dat een zeker konijn mijn exemplaar van deadkidsongs heeft opgeknaagt. De bazin van het konijn liet weten dat er inmiddels een nieuwe is gekocht. Een boek, geen konijn. Zo komt alles nog goed.

En nee, ik ga het verder niet over Ajax hebben.

N.

P.S. Vorige week schreef ik een duister verhaal. En van het weekend luisterde ik naar een ceedeetje van Anthony Rother en toen dacht ik: fijne soundtrack! Aanrader voor donkere herfstavonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten