donderdag 14 oktober 2004

DE DAG VAN DE STAKING

Terwijl het openbaar vervoer plat ligt, zit ik gewoon thuis te werken. En Elsie ook. Raar is het wel: werk mee naar huis nemen en dat daar acht uur achter elkaar gaan zitten doen. En dan morgen weer naar Amsterdam toe, indien alles meezit.

Goed nieuws is er ook, want broer Joey's site doet het weer! Op die site kun je zijn nieuwe demo, Het betere pad, volledig downloaden. Dóen! Zoals broer Joey het verwoordt: 'En hij is terug met z'n uilenflow! Eindelijk terug in de lucht, na maanden lang geen website te hebben gehad. Nog heel even en dan vernieuw ik de hele bende. Mooiere site, betere opties. Voor nu zeg ik: check die nieuwe demo. Peace!'

Op mijn iPod staan inmiddels bijna 1700 liederen. Gisteren kwam collega Peter me verrassen met een hele stapel muziek 'voor op de iPod'. Muziek die ik nog helemaal niet had. Heel, heel stoere muziek. Leve collega Peter! Als je me morgen over straat ziet gaan, dan weet je dat ik loop op de klanken die hij me heeft voorgeschoteld.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten