vrijdag 29 oktober 2004

ELSIE IS NOG NIET JARIG...

...maar overmorgen wel. En dat is ook heel leuk. Ik heb de laatste dagen naar cadeautjes voor haar gezocht. Soms lukte dat. Vaak ook niet.

Ik bedacht zojuist dat mijn favoriete filmster vandaag 33 is geworden.

Ik msn'de net met mijn moeder. Zij zegt me dat we het veiligheidsvest dat ze voor me heeft gekocht, toch echt in de auto moeten leggen. En niet in onze garderobekast. Ze is nogal strikt in die dingen.

Op tafel ligt een melkchocoladeletter V klaar. Naast een pure-chocoladeletter E.

Ik heb de lijst met weblogs waarnaar wij linken heel lichtjes gewijzigd.

Ik blijf wel eens bij de clip van 'It's All Vain' van Magnolia hangen als ik daar toevallig voorbij zap.

Ik heb vandaag helemaal niets te vertellen. Jullie?

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten