woensdag 20 oktober 2004

STUK DAT ZOMAAR INEENS OP KAN HOUDEN

Ik heb last van een logblock. Ik schrijf me helemaal kapot, joh, aan die twee boeken van me en die vermeladijde scriptie. En ook nog wat verhaaltjes tussendoor en dagboeknotities en voor mijn werk schrijf ik zomaar een wervende tekst voor het Drogisterij Museum en ik e-mail als een dolle en soms wat gedichies en briefjes, boodschappenlijstjes, lijstjes in het algemeen, en af toe beantwoord ik fanmail of zit ik op de msn.

(Die msn die op een of andere manier gekraakt lijkt. Al mijn contacten verdwijnen en gisteren zat ik thuis op de bank feitelijk Heel Niets te doen toen mijn vader me belde en vroeg: 'Zit je achter de computer?' Ik zei hem neen. (Ik heb niet eens internet thuis.) Ik was echter wel online. Ik noem zulks vreemd. Ik noem zulks verontrustend zelfs. Ik ga dit onderzoeken. En wanneer er schuldigen gevonden worden dan rollen er koppen. Dan worden benen gebroken op niet te misverstane wijze. Dan zal er zwavel en vuur uit de hemel op de mensen neerdalen.)

Maar dan. Als ik hier eens wat wil schrijven. Voor de fans. Voor dat legioen aan trouwe commentplaatsers. Dan. Lukt. Dat. Niet. Geen zin om Stoere Links te zoeken. Niks meegemaakt. Heel veel meegemaakt maar niet geschikt om te plaatsen. Geen tijd. Wel tijd maar geen internet. Moe. Ziek. Hyper. Down. Up. En ondertussen gaat Vince maar door. Alsof zijn leven ervan afhangt.

Twee vragen, voordat ik weer vast schiet: (1) wie van jullie gaan naar 1 of meerdere avond(en) van het Amsterdam Dance Event en (2) moet je zonnebloemen nu wel of niet in de zon zetten?

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten