dinsdag 30 november 2004

NIET TE STOPPEN

Rem ons maar eens af. Houd ons maar eens tegen. Het is vandaag de laatste dag van de maand. Bij Niels en Vincent betekent dat: kijken of we onze bezoekcijfers van de maand daarvoor hebben verbeterd. Wie een teller installeert op zijn site, kan allerlei gegevens nagaan. Daar hoef je niets voor te doen, dat wordt allemaal netjes voor je bijgehouden. En zo kan ik zien dat we elke maand nét iets meer bezoekers hebben dan de maand ervoor. Augustus (3617) was goed, september (3700) was beter, oktober (3777) was veelbelovend, maar november, ja ja, ik durf het wel alvast te zeggen, gaat daar zomaar overheen. De teller staat nu op 3774, en dat is al een overwinning op zich, want november telt een hele dag minder dan oktober.

Terwijl ik dit typ, hebben we nog 4 bezoekers nodig om ons maandrecord te verbreken. Ook jullie kunnen hieraan bijdragen! Ook jullie kunnen tot het glorieuze gezelschap bezoekers behoren! Maak een lange neus naar al die mensen die in oktober langskwamen en bezoek ons dubbel! (Wat ook altijd helpt: deze site eens aanklikken.)

In december is ons streefgetal 4000. Noem ons ambitieus. Noem ons naïef. Noem ons 'niet goed bij het hoofd'. Maar als we die 4000 niet halen, eet Niels zijn hoed op (inderdaad, de hoed die ik vorige week nog beschreef). Wat zeg ik, jullie mogen ons gerust afrekenen op die 4000. Ik weet ook niet waarom ik dat nu zo verwoord, 'ons afrekenen op iets', maar ik hoor dat de laatste jaren veel gezegd worden, dus ik wil niet achterblijven.

En zeg nu zelf: jij wil toch ook een record vestigen? Jij wil toch ook een winnaar zijn? Bezoek Niels en Vincent en doe je ding.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten