woensdag 13 april 2005

STUKKIE MET ROMEINSE CIJFERS

I - 10 Liederen Die Er Deze Week Toe Doen

The Beatles, Things We Said Today
Blind Melon, Galaxie
Bright Eyes, Lua
Ben Folds, Landed
John Mayer, Daughters
Nine Inch Nails, The Hand That Feeds
Phantom Planet, California
The Postal Service, Nothing Better
Damien Rice, The Blower's Daughter
Gabriel Rios, Broad Daylight

II - Ongewenste Berichten

Ik word iets te vaak gebeld door mensen die mij iets willen aansmeren. Ik houd niet van die mensen. Vanavond belde er weer iemand. Voor de tweede keer in 1 week. Ik noem dat: te veel. Ik vind dat: buitensporig. En deze bleef maar doorpraten ook. Ik kwam er niet eens meer aan te pas. Ik was nogal trots op mezelf toen ik hem gewoon onderbrak en zei: 'Waar wilt u nu eigenlijk heen?'

III - Foto Gevonden

En dan nog iets: ik ontdekte dat er ergens op internet gewoon nog een foto van mij rondzwerft. Ik kan daar nu wel heel verbaasd over doen, maar ik heb hem er zelf ooit geplaatst. Voortaan hoef ik hier dus niet meer te doen alsof ik er zo uitzie. Of jullie wijs te maken dat ik er zo uitzie. Want ik kan jullie gewoon verwijzen naar die foto.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten