woensdag 25 mei 2005

FLICKR

Hopsakee. Fotootje in de kantlijn geplaatst. Het is maar een experiment, hoor. Het kan ook dat ik dat Flickr er morgen alweer af gegooid heb. En eigenlijk zou er een Stoere Foto van Niels en mij tezaam moeten staan, maar dat zou ik eerst eens moeten bespreken met hem. Binnenkort nemen hij en ik plaats aan een tafel in een hier niet te noemen gelegenheid, en daar zal drank worden geschonken en er zullen hapjes op tafel verschijnen. En dan bespreken we onder meer het gebruik van foto's op deze site, zo stel ik me dat voor.

We gebruiken hier nu al bijna 2 jaar het motto 'Omdat alleen tekst ook Heel Stoer is'. En dat blijven we gewoon doen. Dat handhaven we. Maar je probeert wel eens wat.

Goed, wie tref ik nu vanavond bij Lou Barlow? Om acht uur in de kleine zaal van Paradiso, jongens en meisjes. Voorzover ik weet zijn er nog kaartjes beschikbaar. Wees geen vreemde.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten