zaterdag 24 september 2005

WOEDE!

Ik heb jullie hier wel eerder laten weten hoe ik denk over mensen die hun taal verwaarlozen. Ik kan daar níet mee omgaan. Ik kan er heel slecht tegen. Mensen die hun taal verwaarlozen, vinden in mij geen vriend. Gisteravond haalde ik bij het benzinestation dicht bij onze flat een ijsje en een flesje cola light. Ik was me van geen kwaad bewust. Totdat de man bij de kassa de volgende woorden sprak:

'Ach, kijk eens aan. Een ijscootje en een cokie.'

Ik ontstak in woede. Ik sloeg de man knock-out, brak hem alsof hij een twijgje was, spoog op de vloer, stak de zaak in de fik en ging ervandoor, ziedend & briesend & niemand ontziend.

Ik ben het een beetje zat om altijd maar eerst waarschuwingen uit te delen. Ik maak hier de dienst uit.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten