donderdag 8 september 2005

WOLF!

Ik vind Wolf Blitzer een Heel Stoere Naam. Soms zap ik voorbij CNN, en als ik Wolf Blitzer zie, blijf ik hangen. Want dan wil ik heel vaak zijn naam zeggen. En 'Wolf Blitzer' zeggen zonder Wolf Blitzer te zien, is niet hetzelfde. Als de camera even iemand anders in beeld neemt, of gewoon even afdwaalt, en dan weer terug naar Wolf gaat, ja hoor, dan zeg ik het weer. 'Wolf Blitzer!'

Ik zou best Wolf Blitzer willen heten. Ik zou heel de dag mijn eigen naam zeggen, op het gĂȘnante af. Ik zou bijvoorbeeld heel veel mensen bellen, opdat ik zo vaak mogelijk kon zeggen: 'Met Wolf Blitzer.' En ook: 'Ja, Wolf Blitzer hier.' En misschien, als de telefoon van een collega overging, zou ik tegen die collega zeggen: 'Laat mij je telefoon maar opnemen.' En dan, hopsakee, naar die telefoon rennen en zeggen: 'Dit is het toestel van X, maar u spreekt met Wolf Blitzer.'

En als ik dan toch bezig ben: ik denk er ook altijd een uitroepteken en een gong bij. Als ik 'Wolf Blitzer' zeg.

Mij mankeert misschien wel veel meer dan jullie denken.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten