maandag 31 oktober 2005

NIEUWE CIJFERS

- Sinds augustus 2003 houdt Webstats4U bij wie ons wanneer bezoekt, en waarvandaan, en met welke zoekwoorden en via welke links. Nu ja, jullie kennen het. Vandaag kwam de 100.000ste geregistreerde Niels en Vincent-bezoeker hier langs. Niels en ik werden daar even stil van. (Heel even maar, hoor. Ongeveer de tijd die het ons kostte een fles champagne te ontkurken.)

- Wij verbraken wel vaker een maandrecord hier, maar wat er deze maand gebeurde, verbaasde zelfs ons. Bijna 1600 bezoekers meer dan in september! Waar hebben we het aan te danken?

- Ik herlees tegenwoordig een boek dat 9 prachtverhalen bevat. Ik las en herlas het eerder, en vermoedelijk lees ik het over enkele jaren opnieuw.

- De Vrouw Die Ik De Mijne Noem is vandaag 28 jaar geworden. Laten we allemaal heel hard 'Gefeliciteerd, Elsie!' roepen. Zelfs als ik de enige ben die Elsie tegen haar mag zeggen.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten