donderdag 13 oktober 2005

NU ZAL ALLES VERANDEREN

Eindelijk heb ik NOVA gehaald. Wordt dit dan mijn grote doorbraak? Zal Niels en Vincent nu nóg meer bezocht worden? Zal alles nu veranderen?

Gisteren werd de door Joost Zwagerman samengestelde prachtbloemlezing De Nederlandse en Vlaamse literatuur vanaf 1880 in 250 verhalen gepresenteerd in de Amstelkerk in de Grote Stad. Marga Minco, Manon Uphoff en Hafid Bouazza droegen verhaalfragmenten voor en NOVA maakte er een reportage over, die hier terug te vinden is (als je doorklikt naar de woensdaguitzending). Ga daar maar eens kijken.

Rond 23 minuut 40 flitsen collega B. en ik voorbij. En rond 24 minuut 10 doen we dat opnieuw.

Ik word in ene veel meer herkend op straat. Het is nog even wennen.

V.

P.S. Joechei! Harold Pinter heeft de Nobelprijs gewonnen! (Ik juich altijd als iemand van wie ik althans eens iets heb gelezen die prijs wint.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten