woensdag 24 mei 2006

9 DAGEN IN 9 ZINNEN

16 mei
Een man met een kapot gezicht, blote voeten, pak wijn in de handen, loopt drie uur lang hetzelfde stukje straat op en neer.

17 mei
Samen met 65 totaal laveloze Catalanen sta ik in een TL-kroeg het clublied van Barca te zingen, terwijl twee verbijsterde Japanse meisjes alles op video vastleggen.

18 mei
Het meisje van de Suma is hoogstwaarschijnlijk verliefd op me.

19 mei
Ik stuur 32 gedichten op naar een niet nader te noemen persoon.

20 mei
Een Nubiaan met roze haar, met een enorm fototoestel over zijn schouder, verschijnt in mijn af te ronden roman.

21 mei
Natalie Portman had haar haar veel eerder moeten afscheren.

22 mei
Ik heb maandag altijd een onderschatte dag gevonden.

23 mei
Twee Noorse meisjes, twee Hongaarse meisjes, een Schot, twee Canadezen.

24 mei
Het hotel lag direct aan het grootste plein van het dorp, dat met de breed uitwaaierende platanen, jeu de boule-veldjes en fontein eruit zag als elk slaperig, racistisch Frans gehucht.

N.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten