donderdag 20 juli 2006

BERICHT GESCHREVEN TUSSEN DE DOZEN

In het nieuwe huis hebben we gestuukte en gespoten muren. We hebben een nieuw bed. We hebben een verlaagd plafond. We hebben grote keukentegels. We hebben een nieuwe keuken (althans, die wordt geïnstalleerd terwijl ik dit schrijf). We hebben een badkamer met badmeubel. We hebben laminaat in alle kamers liggen. We hebben plinten. We hebben een bel en een brievenbus die het doen.

En in de flat probeer ik inmiddels krampachtig al mijn boeken- en cd-kasten leeg te maken, zodat die kasten dit weekend al naar het nieuwe huis verplaatst kunnen worden. Maar ik kom dozen tekort.

Ook mijn internetaansluiting moet verhuisd worden. Ik bén hier al zo stil (in verband met de verhuizing), maar mocht het nog lang stil blijven, dan is er onderweg een kabel of een modem gesneuveld. Of zoiets. Maar jullie zijn altijd in mijn gedachten, mijn lezers, mijn fans, mijn groupies.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten