zaterdag 8 juli 2006

FOON

De nieuwe mobiele foon die ik gisteren heb aangeschaft - terwijl de werkzaamheden in ons nieuwe prachthuis onverwijld doorgingen -, heb ik de afgelopen 31 uur gesignaleerd in de HUMO, de nieuwe Q (die hier gisteren arriveerde, compleet met alwéér zo'n fijne gratis cd), en een NRC Handelsblad. En dat terwijl ik hem daarvoor nog nooit had gezien. (Daar moet ik bij vermelden dat afbeeldingen en omschrijvingen van mobiele foons mij gewoonlijk ontgaan, en dat ik me er nu vermoedelijk iets bewuster van ben, gezien die recente aanschaf dus.) Ik voelde me in ene weer een stuk hipper en modieuzer.

Ik mocht gisteren ook een nieuw nummer kiezen. Het liefst had ik mijn oude nummer behouden, maar daar was het al te laat voor. De foonman liet me op zijn monitor kijken en uit 5 nummers kiezen. Ik zag 4 nummers die ik nooit van m'n leven zou kunnen onthouden en ik zag 1 nummer dat zo eenvoudig was dat ik spontaan de woorden 'Wat een gemakkelijk nummer is dat, zeg' sprak.

Ik prijs me gelukkig met zo veel voorspoed: een nieuwe foon met een gemakkelijk te onthouden nummer, een nieuw & ruim huis dat we heel spoedig zullen betrekken en een nieuw adres met een naam waar ik al niet meer om hoef te lachen. Én een nieuwe verkoudheid, die helaas ook.

Die ga ik nu dus even van me af schudden.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten