vrijdag 4 januari 2008

2008 KAN MAAR BETER UITKIJKEN

Vanmorgen zapte ik langs CNN, waar ik vage 'Breaking News!'-beelden zag van het huis van Britney. Ik zag hoe een vrouw op een stretcher het huis uit gedragen werd, vermoedelijk Britney zelve, en ik vroeg me af: gebeurt dit alles echt? Maar ik zie de laatste dagen wel meer vreemde dingen, want gisteren zag ik David Letterman een baard dragen die hem zeker tien jaar ouder maakte, en eerder deze week zag ik Dustin Hoffman in een clip van - och hemel - 50 Cent spelen.

Misschien wordt 2008 wel gewoon Het Jaar Waarin Alles Kan, dat is best mogelijk, maar ik zeg jullie nu maar vast: Niels en ik gaan nieuwe regels opstellen. We willen geen hippe bijna-gepensioneerde acteurs in clips van mompelende dwazen zien, geen baarden waar ze niet horen en geen aftakelende, kansloze meisjes op stretchers. Verder mag bijna alles.

V.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten